Letadla Lisunov Li-2 u provozovatelů v Československu/České republice |
|
Lisunov Li-2 |
23441801 |
OK-GAB |
|
ČSA |
29.5.1952 |
9/1963 |
1962 jako bufet před starým letištěm, v březnu 1972 cvičení hasičů. |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442305 |
OK-GAC |
|
ČSA |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442209 |
OK-GAD |
|
ČSA |
30.9.1952 |
8/1966 |
datum dodání podle prvního letu zahrál si v Nebeských jezdcích jako Wellington, ovšem již nelétal. |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442210 |
OK-GAE |
|
ČSA |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442501 |
OK-GAF |
|
ČSA |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442804 |
OK-GAG |
|
ČSA |
12.11.1952 |
4/1968 |
datum dodání podle prvního letu |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23443002 |
OK-GAH |
|
ČSA |
21.10.1952 |
7/1969 |
Foto: Jiří Řechka |
|
později D-38 a 3002, ve Kbelích jako D-24, zřejmě v roli Dakoty |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442106 |
D-30 |
|
armádní |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442703 |
D-31 |
|
armádní |
13.3.1952 |
7/1967 |
datum dodání podle prvního letu |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442708 |
D-32 |
|
armádní |
3.6.1952 |
10/1966 |
datum dodání podle prvního letu |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442107 |
D-33 |
|
armádní |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442109 |
D-34 |
|
armádní |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442891 |
D-35 |
|
armádní |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442901 |
D-36 |
|
armádní |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442108 |
D-37 |
|
armádní |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442710 |
D-37 |
|
armádní/vládní/armádní |
20.10.1952 |
9/1967 |
ve Kbelích |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442304 |
D-38 |
|
armádní |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442301 |
OK-BYA |
|
vládní |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442105 |
OK-BYO |
|
vládní |
5.8.1952 |
8/1966 |
jako 20 v barvách Sovětské armády v Banské Bystrici Foto: Jiří Řechka |
|
později u armády jako 2105 |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23442309 |
OK-BYQ |
|
vládní |
|
|
|
|
Lisunov Li-2 |
23443002 |
D-24 |
|
|
|
|
ve Kbelích, zřejmě v roli Dakoty, s imatrikulací D-24 létal Douglas C-47 |
|
|
|
|
|
|
motorest Kamenný mlýn u Malaciek |
|
|
|
|
|
|